۱۳۹۸ خرداد ۵, یکشنبه

محاصره روستاى #شمريه اهواز وبازداشت شمارى از شهروندان عرب




امروز يكشنبه 5 خردادماه 1398؛نيروهاى سپاه به همراه نيروهاى انتظامى با 60 ماشين به روستاى #شمريه واقع در جاده اصلى بين شهر اهواز و شهر محمره(خرمشهر) هجوم كرده و بعد از محاصره و بازرسى بعضى منازل، 5 نفر از جوانان اين روستا را بازداشت و به مكان نامعلومى منتقل كردند.

شاهدان عينى مى گويند: صدها نفر از نيروهاى امنيتى از جمله سپاه، لباس شخصى ها به همراه نيروهاى انتظامى با 60 ماشين روستا را محاصره كرده وباعث ايجاد ترس و وحشت بين اهالى روستا از جمله زنها و كودكان شدند و منازل روستا را يكى پس از ديگرى بازرسى كرده و 5 جوان از اين روستا كه يكى از آنها فردا روز ازدواجش مى باشد را بازداشت كردند.

اسامى افراد بازداشت شده بشرح زير است:
نجيل هاشمى(مالكى) فرزند على كه فردا روز ازدواجش مى باشد، حاجب هاشمى فرزند حسين، نورعلى هاشمى، ناظم هاشمى فرزند صدام و حسن هاشمى فرزند طعيمه

علت اين هجمه، در روزهاى سيل، سرتیپ پاسدار «احمد خادم ‎سیدالشهداء» فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب در شامگاه چهارشنبه 14 فروردین ماه برای بازدید از مناطق سیل‎زده  به روستاهاى #شمريه و #سفحه تابع شهر اهواز آمده بود كه به دليل بى اعتنائى مسؤلين وسوء مدیریت در مناطق سیل‎زده اين امر باعث خشم شدید مردم شده و بعضى از جوانان اقدام به تيراندازى كردند، كه اخيراً وبعد از اين مدت نيروهاى سپاه به دنبال افراد تيراندازى كرده بودندو امروز يكشنبه به اين روستا هجوم برده و تعدادى از شهروندان عرب را بازداشت كردند.

شمریه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز مى باشد، كه در روزهاى پيش درگير سيل بوده و زمينهاى مردم زير آب رفته است.




🆑@alahwazyeh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...