۱۳۹۹ فروردین ۱۰, یکشنبه

معتاد کردن زندانیان توسط عوامل زندان در زندان تهران بزرگ

معتاد کردن زندانیان توسط عوامل زندان در زندان تهران بزرگ


پروژه معتاد کردن زندانیان بویژه بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه در زندان تهران بزرگ همچنان در جریان است. به گزارش  مسئولان زندان تهران بزرگ با هماهنگی و با استفاده از باندهای مواد مخدر وابسته به مسئولان زندان اقدام به معتاد کردن شماری از معترضان بازداشت شده در آبان ماه کرده اند.
به گفته یک منبع مطلع، فردی به نام سیدحمید سلیمی که خودش زندانی و وکیل بند هم هست، در هماهنگی با رئیس بند کیوان‌لو و معاون تیپ فردی به نام حافظی، اقدام به معتاد کردن جوانان بازداشت شده در اعتراضات آبان ماه ۹۸ کرده اند.
سیدحمید سلیمی در ابتدا به مدت چند روز به آنها مواد مخدر را به صورت مجانی می‌دهد و هنگامی که زندانی معتاد شد مواد را به او می فروشد.
گفته می شود ۴۰ تن از بازداشت شدگان تظاهرات آبان ماه از اسلامشهر، شهریار، رودهن و اندیشه توسط سیدحلیم سلیمی معتاد شده‌اند.
پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر اقدام مسئولان زندان برای معتاد و به تسلیم کشاندن جوانان معترض بازداشت شده تظاهرات داشتیم که عوامل زندان به زندانی می گویند: مواد بکش که حبس را راحت بکشی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...