۱۳۹۸ آبان ۹, پنجشنبه

تفهیم اتهام ماندانا صادقی، نویسنده و روزنامه نگار در دادسرای عمومی و انقلاب آبادان



خبرگزاری هرانا – ماندانا صادقی نویسنده و روزنامه‌ نگار، روز جاری در پی حضور در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آبادان تفهیم اتهام و با قرار کفالت آزاد شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از انصاف، امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۸، ماندانا صادقی، بر اساس ابلاغ دادگستری به شعبه‌ ۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان مراجعه کرده و به اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” تفهیم اتهام شد.
خانم صادقی گفته است: “ از بهمن ماه سال گذشته که وسایلم توقیف شده دو بار هم به اطلاعات سپاه تلفنی احضار شدم و هر نوبت بیش از چهار ساعت بازجویی شدم و فعلا تا خاتمه‌ رسیدگی و اجرای کامل دادنامه، کفالتی ۴۰ میلیونی گذاشته‌ام”.
لازم به ذکر است که این نویسنده و روزنامه‌نگار آبادانی پیشتر نیز در تیرماه ۱‍۳۹۷ به اتهام “نشر اکاذیب در نشریه‌ الکترونیکی به قصد تشویش اذهان عمومی” به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای آبادان احضار شده بود.
ماندانا صادقی، نویسنده و روزنامه‌نگار، متولد شهریور ۱۳۵۰ در شهر آبادان که مجموعه داستان “آوازهای چوبی” توسط نشر بوتیمار از وی منتشر شده است. خانم صادقی سردبیری پایگاه خبری فیدوس را نیز در کارنامه خود دارد.
وی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران، مسئولیت ستاد بانوان حسن روحانی را در آبادان عهده دار بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...