۱۳۹۸ شهریور ۲۵, دوشنبه

بازداشت ۹ تن از مدیران کانال های تلگرامی در کردستان



خبرگزاری هرانا – روز جاری فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت ۹ تن از مدیران برخی کانال‌های تلگرامی این استان با اتهاماتی امنیتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت ۹ شهروند که از مدیران کانال های تلگرامی از جمله کانال “اعمک” این استان هستند، خبر داد.
علی آزادی، امروز شنبه ۶ مهرماه، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در خصوص اتهامات این افراد مدعی شد: “افترا، تهمت، سلب آسایش عمومی، دلسرد کردن مردم نسبت به مدیران نظام، ارتباط با گروهک های معاند، اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک‌های معاند، افشای نام افراد وابسته به نظام برای هدایت اقدامات تروریستی، اختلافات قومی و مذهبی، اخاذی و تهدید از جمله جرائم عوامل این کانال است”.
فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: “همچنین قلم فرسایی در برخی از سایت‌ها از دیگر جرائم این افراد است که در حال حاضر در بازداشت موقت بسر می‌برند”.
وی در خصوص کانال تلگرامی “اعمک” مدعی شد: “کانال ابتدا فعالیت خود را با شعار افشای عملکرد مدیران استان کردستان آغاز کرد که واقعیت این کانال تهمت و افترا به مدیران دستگاه‌های دولتی بود. بر اساس شکایت شاکیان شامل ۱۵ نفر شخص حقیقی و ۱۰ نفر شخص حقوقی بر علیه این کانال، پیگیری در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت”.
وی اعلام کرد: “پیگیری تا رسیدگی نهایی پرونده و صدور حکم نهایی ادامه دارد که بعد از رسیدن به مرحله کیفرخواست در خصوص پرونده این افراد اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...