۱۳۹۸ شهریور ۳, یکشنبه

آزار و اذیت جنسی یک کودک ۸ ساله توسط دو مرد در تهران

خبرگزاری هرانا – دو متهم به آزار جنسی یک کودک در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. این افراد متهم هستند که در چهارشنبه سوری سال ۹۶ به بهانه فروش ترقه یک پسر بچه ۸ ساله را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا،‌ دیروز سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ دو متهم به آزار جنسی کودک ۸ ساله توسط شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران، محاکمه شدند.
بر اساس این گزارش چهارشنبه سوری سال ۹۶ یک مرد به نام “سعید” به بهانه فروش ترقه یک پسر بچه ۸ ساله را به انبار خود برده و همراه یک مرد دیگر به نام “ناصر” او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.
پس از شکایت خانواده این کودک و با اطلاعاتی که کودک به پلیس داد ماموران موفق به بازداشت ناصر در حوالی میدان گمرک شدند.
متهم پس از اعتراف نسبت به مخفیگاه همدستش اظهار بی اطلاعی کرد.
در ادامه این گزارش آمده است تلاش پلیس تهران برای ردیابی سعید چند ماه ادامه داشت تا این که روشن شد وی مدتی قبل به اتهام قتل در اردبیل بازداشت شده است در نهایت دستور انتقال متهم از اردبیل به تهران جهت محاکمه صادر شد.
بنابر این گزارش، جلسه دادگاه برگزار و در پایان قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

لازم به یادآوری است که در بهمن ماه ۹۷، حبیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته بود که طی سال گذشته حدود یک میلیون تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ از سوی مردم گرفته شده که از این میان حدود ۱۱ هزار تماس در ارتباط با کودک آزادی بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...