۱۳۹۸ اردیبهشت ۹, دوشنبه

بازداشت تعدادی از شهروندان در پی اعتراضات به مین گذاری های مرزی سپاه



خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان بلوچ که گفته می‌شود در جریان اعتراضات پنج ماه پیش به مین گذاری های سپاه در بخشداری جالق شهرستان سروان شرکت داشته‌اند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، بامداد امروز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۸، ماموران اطلاعات سپاه پس از مراجعه به بخشداری جالق از توابع شهرستان سراوان تعدادی از شهروندان را در بازداشت کردند.
کمپین فعالین بلوچ هویت ۵ نفر را احراز کرده و گفته است که تعداد بازداشتی‌ها بیشتر از این عدد هست.
هویت این پنج نفر “فرشید چاکری” فرزند جمشید، “شهرام چاکری” فرزند جمشید، “مصطفی رییسی” فرزند دادرحیم، “عبدالسلام گنگوزهی” فرزند سعید و “گل محمد” فرزند حفیظ طلبه احراز شده است.
بر اساس این گزارش اطلاعات سپاه با با استفاده از چهار خودروی پژو و دو عدد دوکابین شاسی بلند، به شهر جالق ورود کرده و تعدادی از جوانان اهالی شهر جالق را بازداشت کرد.
در ادامه این منبع گفت: “ماموران سپاه بدون نشان دادن حکم بازداشت و بدون پوشیدن لباس نظامی اقدام به بازداشت این افراد کردند”.
در ادامه این گزارش آمده است که تعدادی از بازداشت شدگان زیر سن قانونی هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...