۱۳۹۸ فروردین ۳, شنبه

آزادی یک شهروند بازداشت شده در سنندج همزمان با بازداشت یک تن دیگر


خبرگزاری هرانا – علی الله ویسی شهروند بازداشت شده در سنندج پس از پایان بازجویی ها آزاد شده و همزمان یک شهروند دیگر به نام ولی نصیری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، “علی الله ویسی” از اهالی روستای” کورکوره” از توابع سنندج پس از اتمام مراحل بازجویی موقتا از بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج آزاد شد.
علی الله ویسی روز دوشنبه ۶ اسفندماه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شده بود.
بر اساس این گزارش علی الله ویسی یک بار دیگر در تاریخ ۲۳ تیر ۹۷ بازداشت شده و روز ۲ مردادماه با تودیع وثیقه آزاد شده بود. وی پیش از آن هم در سال ۸۲ چند ماه مورد بازجویی قرار گرفته بود. الله ویسی متولد سال ۱۳۵۲ است و در سال ۱۳۷۶ به دلیل فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شده است.
در خبری دیگر از همین شهر گزارش شده است که روز سه شنبه ۲۸ اسفند ۹۷، “ولی نصیری” ۵۵ ساله از اهالی روستای “تنگیسر” از توابع دهستان میانرود در بخش سیروان به دلایل نامشخصی توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...