۱۳۹۸ فروردین ۲, جمعه

بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی در اهواز




خبرگزاری هرانا – روز پنجشنبه، یک شهروند عرب اهل اهواز توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز پنجشنبه ۱ فروردین‌ماه ۹۸، یک شهروند عرب اهل اهواز توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

هویت این شهروند “باقر خسرجی” توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع نزدیک به آقای خسرجی در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت: “پس از بازداشت حسین عشقیان و حسن صبحی پور توسط نیروهای امنیتی روز چهارشنبه ماموران اداره اطلاعات باقر خسرجی، عضو دیگر موسسه فرهنگی نصر در اهواز را نیز بازداشت کردند. آقای خسرجى یکى از اعضای این مؤسسه است که در اعتراض به بازداشت همکارانش اعتراض و در این زمینه کلیپى در فضاى مجازى منتشر کرده بود.پنجشنبه يكم فروردين 1398-اهواز: باقر خسرجى توسط اداره اطلاعات اهواز بازداشت شد. باقر خسرجى يكى از فعالان مؤسسه فرهنگى هنرى #نصر مى باشد كه به بازداشت همكارانش در مؤسسه نصر اعتراض و در اين زمينه كليپى در فضاى مجازى منتشر كرده است. 
ماده 3: حق حیات برای همه
هر کس حق زندگی ، آزادی و امنیت شخصی دارد.
ماده 9: عدم توقيف، حبس يا تبعيد غیر قانونی
احدی را نمی توان خود سرانه توقیف ، حبس یا تبعید نمود.

هر کس حق آزادی عقیده وبیان دارد و حق مزبورشامل آن است که از داشتن عقاید خود بیم و اضطرابی نداشته باشد و در کسب اطلاعات و افکار و در اخذ و انتشار آن ، به تمام وسایل ممکن و بدون ملاحضات مرزی، آزاد باشد.










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...