۱۳۹۷ مهر ۶, جمعه

اعدام یک زندانی محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر کرج


اعدام در زندان رجایی شهر کرج
طی روزهای گذشته حکم اعدام یک زندانی به نام امیر در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد. 
هویت این زندانی محکوم به اعدام امیر ۲۷ ساله و اتهام وی قتل عنوان شده است.
خبرگزاری خبرآنلاین در رابطه با پرونده امیر ۲۷ ساله این چنین گزارش کرده است « امیر روز ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، بازداشت شد. وی پس از دیدن شواهد و مدارک اعتراف کرد که قبل از عید با این دختر ۱۴ ساله دوست شدم، من متأهل بودم و اعتیاد به مواد مخدر داشتم. روز حادثه نیز شیشه مصرف کرده بودم و اصلا نمی فهمیدم چکار میکنم..»
لازم به ذکر است که شمار اعدام‌های ثبت شده در ماه سپتامبر به ۳۳ تن بالغ گردیده است و شمار اعدام‌ها از ابتدای سال میلادی تاکنون به بیش از ۲۱۶ تن رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...