۱۳۹۷ مهر ۶, جمعه

قتل یک جوان دستفروش اهوازی در پی شلیک گلوله مستقیم نیروهای انتظامی


قتل یک جوان دستفروش اهواز
روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷، در پی یورش نیروهای انتظامی به دستفروشان اهواز در خیابان نادری کنار پل نادری یک جوان به نام مصطفی حیدری بر اثر شلیک گلوله مستقیم نیروهای انتظامی به قتل رسید.
بر اساس فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی به‌طور گسترده منتشر شده، مأموران انتظامی اقدام به استفاده از سلاح کرده و در اثر شلیک گلوله مصطفی حیدری را به قتل رسانده اند.
روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷، در پی یورش نیروهای انتظامی به دستفروشان در خیابان نادری کنار پل نادری یک جوان به نام بر اثر شلیک گلوله مستقیم نیروهای انتظامی به قتل رسید. @AmnestyIran @hrw @USAdarFarsi
مصطفی حیدری جوان ۲۲ساله از اهالی کوی مشعلی اهواز است و در بازار اهواز که تنها یک روز در هفته دایر است پرندگان خود را همانند دیگر دستفروشان میفروخت.
یکی از بستگان مصطفی حیدری در مورد نحوه کشته شدن وی گفته است «هر جمعه مردم در این بازار مشغول فروش پرندگان خود هستند، امروز مصطفی مانند روزهای قبل در جمعه‌بازار مانند دیگر جوانان مشغول خرید و فروش پرندگان خود بود که یکباره توسط مأموران نیروی انتظامی محاصره می‌شوند و مردم جهت بردن وسائل خود و ممانعت از مصادره آنها با مأموران درگیر می‌شوند و یکی از درجه‌داران نیروهای انتظامی از پشت چهار تیر به طرف مصطفی حیدری شلیک می‌کند و مصطفی در جا جان می‌بازد که بعد از کشتن مصطفی مردم با نیروهای انتظامی درگیر شدند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...