۱۳۹۷ خرداد ۲۹, سه‌شنبه

🔴 آرش صادقی؛ ابتلا به «تومور استخوانی» و نیاز مبرم به اعزام به مراکز درمانی تخصصی

🔻 آرش صادقی، زندانی سیاسی زندان رجایی شهر، به دنبال شکستگی های ناشی از ضرب وشتم در دوران بازجویی به تومور استخوانی مبتلا شده و نیازمند رسیدگی درمانی تخصصی است.
‌ (http://t.me/IR_HumanRights/246)
✔️ به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، پزشکان اعلام کردند که آرش صادقی در ناحیه بازو به «تومور استخوانی» مبتلا است و در خصوص تشخیص خوش‌خیم یا بدخیم‌بودن این تومور می‌بایست به «انستیتو کانسر» اعزام گردد.

✔️ این تومور به دنبال شکستگی‌های ناشی از ضرب وشتم در دوران بازجویی به وجود آمده و طی سال های گذشته نیز موجب ناراحتی و درد برای این زندانی سیاسی گشته است.

✔️ شایان ذکر است، آرش صادقی به دلیل ابتلا به بیماری های «کولیت زخمی»، زخم معده و اثنی عشر نمی‌تواند غذا را هضم و دفع کند و وضعیت او در زندان رو به روز بحرانی‌تر می‌گردد؛ پزشکان نیز هشدار داده‌اند، خطر ابتلا به سرطان او را تهدید می‌کند اما ضابطین سپاه همچنان از انتقال او به مراکز درمانی ممانعت می‌کنند.

✔️ مشکلات گوارشی وی به دنبال اعتصاب غذای طولانی مدت در سال ۹۵ پیش آمده و به دلیل مخالفت مسئولان با درمان وی پیشرفته و وخیم گشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...