۱۳۹۸ بهمن ۹, چهارشنبه

محرمی یکی از شکنجه گران زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج و اوین کیست؟

محرمی یکی از شکنجه گران زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج و اوین کیست؟

یکی از شکنجه گران زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج که خوی حیوانی دارد فردی با نام مستعار محرمی می‌باشد.
در دوران ۴۰ ساله حاکمیت نظام ولایت فقیه زندانهای ایران توسط جلادان و شکنجه گرانی اداره می‌شود که خوی سادیستی دارند و به همین دلیل نیز در زندانها به کار گمارده می‌شوند. آنها به دلیل اعمالشان مورد انزجار عموم زندانیان هستند و به همین دلیل از اینکه اسامی واقعیشان مشخص شود بیم داشته و با نام مستعار شناخته می شوند.
گزارش زیر توسط یک منبع موثق درباره یکی از شکنجه گران زندان رجایی شهر تهیه شده است.
محرمی نام مستعار یکی از شکنجه گران زندان رجایی شهر کرج است. وی کارشناس و رابط وزارت اطلاعات با زندانیان سیاسی است.
محرمی دو سال پیش در سال ۹۶ از بند ۲۰۹ اوین (بند وزارت اطلاعات اوین) به بند ۸ زندان رجایی شهر منتقل شد. وی در بند ۲۰۹ مسئول تماس زندانیان سیاسی بوده و به طور مستقیم در شکنجه زندانیان دست داشته است.
او هم اکنون در بند ۸ زندان رجایی شهر کرج (بند اطلاعات) کار می‌کند .در تظاهرات آبان ماه ۹۸، بازداشت شدگان اعتراضات استان البرز پس از دستگیری به بند ۸ این زندان منتقل شدند. محرمی یکی از شکنجه گرانی بود که آنها را مورد شکنجه قرار می‌داد.
بنا به گفته بازداشت شدگان آبان ماه ۹۸، ماموران اطلاعات معترضان آبان ماه را با لباس زیرپوش به هواخوری برده و پس از نگهداری در هوای سرد آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دادند که یکی از ضاربین محرمی بود.


اسامی، مشخصات و تصاویر جانباختگان اعتراضات سراسری آبان۹۸ در سراسر ایران، در سایت حقوق بشری جوانه‌ها در دسترس شما است. این اسامی و تصاویر همچنان در حال تکمیل شدن می‌باشد. مأموران اطلاعاتی دیکتاتوری خامنه‌ای در ایران، با فشار بر خانواده های جانباختگان و تهدید آنان، تلاش می‌کنند تا مانع اطلاع رسانی آمار و مشخصات دقیق … ادامه





این منبع موثق همچنین گزارش می‌دهد که در بند ۲۰۹ زندان اوین پس از پایان بازجویی به زندانیان سیاسی اجازه داده می‌شود که در هفته ۵ تا ۱۰ دقیقه با خانواده هایشان صحبت کنند. اما محرمی تماس تلفنی را به ابزار شکنجه زندانیان سیاسی تبدیل می‌کرد.
به طور مثال وی حین تماس زندانیان با خانواده، تلفن را از روی عمد قطع می‌کرد. در مواردی با عصبانیت بر سر زندانی فریاد می‌زد و زندانی و خانواده‌اش را به هم می‌ریخت تا آنها را شکنجه روحی – روانی کند.
همچنین قبل از بازجویی در چای زندانیان دارویی می ریخت که آنها را دچار حالت تهوع می کرد تا فشار را حین بازجویی روی زندانی بالا ببرد که تابع خواسته‌های کارشناسان وزارت اطلاعات شوند.
محرمی فردی بسیار عصبانی و فحاش است. وی بارها به زندانیان سیاسی گفته است: «امثال شما معاندهارو باید زجر کش کرد. حیف که دست من نیست.»
این فرد از طریق لابی‌های وزارت اطلاعات در زندان رجایی شهر، ولی محمدی رئیس بند ۴ (سالن ۱۰ و ۱۱)، محمد گودرز رئیس بند ۷ (سالن ۲۱) و گرامی رئیس بند ۱۰ (سالن۳۶) تشجیع می کند تا سیاست های خبیثانه وزارت اطلاعات را در سالن زندانیان سیاسی به اجرا در آورند، سیاستی که باعث ایجاد اذیتهای روحی و روانی و جسمی به زندانیان و خانواده آنها می شود.
شایان ذکر است که گارد ویژه زندان رجایی شهر در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۸ به سالن ۳۶ بند۱۰ حمله و زندانیان عقیدتی- سیاسی اهل سنت را به طرز فجیعانه ای سرکوب کرد. عاملین اصلی این جنایت الله کرم عزیزی و محرمی بودند. به گفته مسئولان زندان، محرمی عامل اصلی این حمله بوده و شخصا چراغ سبز برای حمله به زندانیان سیاسی عقیدتی اهل سنت را داده بود و خود شاهد ضرب و شتم زندانیان عقیدتی – سیاسی اهل سنت بوده است.
محرمی در دروغگویی دست بقیه کارشناسان و بازجویان وزارت اطلاعات را از پشت بسته است به طوری که همکاران خودش در اطلاعات نیز که همچون خود وی دروغگو هستند از او شکایت دارند.
او با رد کردن گزارشات دروغین بر علیه زندانیان سیاسی، مانع مرخصی و آزادی زندانیان می شود. به اعتقاد وی عمر مخالفان رژیم ولایت فقیه باید در زندان تلف شده و در زندان بمیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...