۱۳۹۸ دی ۲۰, جمعه

تحویل جسد یکی دیگر از جانباختگان اعتراضات آبان‌ ۹۸ به خانواده‌اش

تحویل جسد یکی دیگر از جانباختگان اعتراضات آبان‌ به خانواده‌اش

جسد یک شهروند کرد که در جریان اعتراضات آبان‌ ۹۸  جان باخته بود به خانواده‌اش تحویل داده شد. به گزارش کردپا روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۸ جسد یک شهروند کُرد اهل بخش شاهو از توابع روانسر که در جریان اعتراضات آبان‌ماه ناپدید شده بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد.
این شهروند کُرد به نام سردار اعظمی در جریان اعتراضات آبان‌ماه در شهر پرند استان تهران ناپدید شده بود و روز چهارشنبه ۱۸ دی به خانواده‌اش اطلاع داده شده که جسد وی در سردخانه است.
سردار اعظمی اهل شهرستان کرمانشاه در روستای قشلاق به خاک سپرده شد.
نیروهای امنیتی به خانواده‌اش اعلام کرده‌اند که از رسانه‌ای شدن این خبر خودداری کنند.
طی این مدت، خانواده وی بارها به زندان‌های تهران و نهادهای اطلاعاتی مراجعه، اما پاسخ روشنی را درباره سرنوشت وی دریافت نکرده بودند.
سردار اعظمی ۴۱ ساله روز شنبه ۲۵ آبان در دومین روز اعتراضات سراسری در شهر پرند ناپدید شده بود و از آن زمان از سرنوشتش اطلاعی در دست نبود.
بە گفتە یکی از نزدیکان آقای اعظمی، جسد سردار کاملا سوختە و از طریق آزمایش DNA هویت وی احراز شدە است.
سردار اعظمی بە همراه همسر و دو فرزندش از ١٠ سال پیش ساکن تهران بودە و آنجا بە کارگری مشغول بودە است.
شایان ذکر است که در جریان اعتراض سراسری آبان‌ماه۹۸ شمار زیادی از هموطنان توسط نیروهای امنیتی ربوده شده که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. در جریان این قیام سراسری نزدیک به ۲۰۰۰ نفر ار هموطنان جان باخته و بیش از ۱۲ هزار نفر بازداشت شده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...