۱۳۹۸ آذر ۴, دوشنبه

#نخسا #گارد_ويژه_خامنه اى



گروه ویژه سرکوب خامنه ای، نخسا در فضای اجتماعی  پیشتر اعلام کرده بود که حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران کار آنان بوده است .

ایران وایر نوشته است : نخسا، گارد ویژه خامنه ای دارای  تشکیلات نظامی پنهانی است و اما تاکنون اعلام نکرده است که  از سوی چه نهادی حمایت می‌شود و چگونه توانسته مسلح شود و در ناآرامی‌ها و اعتراض‌های در ایران و برخی دیگر از کشور‌های اسلامی حضور داشته باشد.

گارد ویژه رهبری نخسا با انتشار فیلمی در فضای اجتماعی نشان داده است که اعضای آن در کنار پلیس و بسیج در سرکوب “دراویش گنابادی” در گلستان هفتم تهران هم دست داشته‌اند.

نخسا، برای میلیون‌ها نفر از مردم ایران گروهی ناشناخته، بی‌هویت و شاید مخوف باشد. گروهی که مسلح است، در سرکوب‌ها شرکت می‌کند و ردپای آن در دیگر کشور‌های اسلامی دیده می‌شود.

پس از لباس شخصی‌ها از نخسا ،گروه ویژه  تحت امر علی خامنه ای باید به‌عنوان دومین تشکیلات مسلح غیررسمی در ایران نام برد که هیچ نهاد نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و حاکمیتی مسوولیت آن‌ها را برعهده نمی‌گیرد اما درعین‌حال از توان آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند

🆑@alahwazyeh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...