۱۳۹۸ مهر ۱۶, سه‌شنبه

ممانعت از تحویل جسد به دلیل ناتوانی خانواده از پرداخت صورتحساب



خبرگزاری هرانا – پیکر دختری که روز گذشته در شهرستان مراغه خودکشی کرده بود به دلیل ناتوانی خانواده در پرداخت هزینه در سردخانه گرو گرفته شده است. مسئولان نیروی انتظامی از تحویل جسد به خانواده وی ممانعت به عمل می‌ آورند.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان نیروی انتظامی مراغه از تحویل جسد دختری که روز گذشته خودکشی کرده است ممانعت به عمل می‌آورند.

مسئولان سردخانه بیمارستان مراغه از خانواده خانم عیدی مبلغ ۲ میلیون تومان برای تحویل جسد درخواست کرده‌اند که به دلیل عدم توانایی این خانواده در پرداخت مبلغ مورد نظر، مسئولان نیروی انتظامی از تحویل جسد خودداری کرده اند.

لیلا عیدی متولد ۱۳۶۷، پس از آنکه مدتی به بیماری افسردگی مبتلا بود در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۹۸ با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.
به گفته یک منبع نزدیک به خانواده این شهروند، وی در پی خودکشی یکی از دوستانش که سال گذشته رخ داده بود به افسردگی دچار شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...