۱۳۹۷ آبان ۸, سه‌شنبه

قتل یک شهروند بلوچ توسط مأموران نیروی انتظامی

قتل یک شهروند بلوچ توسط مأموران نیروی انتظامی


یک شهروند بلوچ در مسیر ایرانشهر-سرباز توسط مأموران نیروی انتظامی به قتل می‌رسد. به گزارش کمپین فعالین بلوچ، یکشنبه شب ۶آبان۹۷ مأموران نیروی انتظامی مرصاد در منطقه باغ علیزاده مسیر ایرانشهر_سرباز در استان سیستان و بلوچستان، با خودرو شاسی بلند خود به ماشین یک شهروند بلوچ در حال حرکت از پشت ضربه می‌زنند که در نتیجه ماشین به دره پرت شده و راننده آن به نام رحمت الله دشتی فرزند حبیب الله کشته شده و همراه وی نیز به شدت زخمی می‌شود.
یک شاهد عینی در این باره گفت: رحمت الله دشتی با خودرو شخصی با سرعت قانونی بدون حمل هیچگونه باری در مسیر ایرانشهر به سرباز حدفاصل باغ علیزاده در حرکت بود که خودروی نیروهای انتظامی مرصاد چراغ خاموش باسرعت خیلی بالا در نزدیکی یک دره به قسمت پشت خودرو دشتی ضربه زده و خودرو منحرف شده و به دره سقوط کرد.
وی در ادامه گفت: مردم آقای دشتی را به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل میکنند اما متأسفانه جان میدهد و همچنین همراه وی در وضعیت بدی قرار دارد.
در بسیاری از موارد ثابت شده که این رفتار ماموران جنایتکار بوده و هیچ توجیه قانونی نداشته است اما علیرغم شکایت متوفی هیچ گونه رسیدگی از سوی مسئولان نشده است.

ماده ۳: حق حیات برای همه
هر کس حق زندگی ، آزادی و امنیت شخصی دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...