۱۳۹۷ تیر ۳, یکشنبه

#هرگز_شما_را_فراموش_نخواهيم_كرد #على_منبوهى #زندان_شيبان

 #هرگز_شما_را_فراموش_نخواهيم_كرد

#على_منبوهى #زندان_شيبان

على منبوهى،فعال سياسى عرب اهل شهر حميديه است که در سال 1378 بازداشت شده است. او به اتهام محاربه با خدا و اقدام عليه امنيت ملى در دادگاه انقلاب اهواز به 25 سال حبس در زندان جيرفت كرمان محکوم شده است.

على منبوهى در سال 1378 به همراه شمارى از فعالان سياسى اهوازى در دادگاه انقلاب محاكمه شد كه بعضى از آنان اعدام و بعضى مانند #رحيم_عفراوى تا كنون دوران حبس خود را سپرى مى كنند و تعدادى از آنها توانستند از ماشين اعدام ايران نجات يابند. علی منبوهی كه به 25 سال زندان محكوم شده بود اغلب دوران محكوميت خويش را در زندان كارون اهواز و زندان مركزی شهرستان جيرفت كرمان همراه رحيم عفراوى سپری كردند و اخيرا به زندان شيبان (مجتمع حرفه آموزى اهواز )منتقل شده اند.

على منبوهی از بيماری های مزمنی همچون بيمارى ديابت و چربى خون رنج مى برد كه به دليل شرايط سخت زندان و فقدان حداقل شرايط سالم برای زندانيان مانند نبود غذای مناسب، فقدان سرويس های بهداشتی تميز و عدم وجود مراقبت های پزشكی در شرايط سختی قرار گرفته است.

على منبوهى به دليل مشكلات قلبی در وضعيت وخيمی قرار دارد و نياز به عمل جراحی دارد اما مسؤلين زندان اجازه انتقال وی به بيمارستان را نمى دهند اگر چه پزشكانی كه از زندان ديدن كرده اند نياز او به عمل جراحی را تأييد كرده اند.
https://t.me/Alahwazyeh

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت بيش از 350 نَفَر #قيام_تشنگان_ثورة_العطش

بازداشت بيش از 350 نفر در #قيام_تشنگان    صدها نفر در #قيام_تشنگان #قيام_تموز در تظاهرات مسالمت آميز در اعتراض به بى آبى و قطع آب و انتقال آ...